jeg holder sommerferie i uge 27, 28 og 30. Her er jeg ude af klinikken og vil ikke bevare mails og telefon. Du er altid velkomne til at booke tid online, så vi kan mødes efter ferien. Hvis du ønsker psykologsamtale i denne periode, er du velkommen til at kontakte en af mine kollegaer i Psykologhuset Vesterport. Hvis du er i alvorlig krise eller har akut brug for psykologisk bistand så kontakt egen læge eller psykiatrisk skadestue.
jeg ønsker alle en rigtig god sommer, og glæder mig til at starte op igen efter ferien